BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU

BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU
Sekelip Bisa Merubah Apa Jua Yang Diimpikan..

Thursday, November 25, 2010

JODOH KITA TIADA

jodoh kita tiada..
dimanakah dirimu..
disaat aku berpusing
mencari bebayangmu
hingga aku terduduk sendu
buntu aku keliru
datanglah dekat padaku
agar bisa kupeluk 
titislah permata saljumu
dibahuku....

kekasihku..
kurindukan
belaian lembut
telapakmu
telingaku rindukan
bisikan.. 
katakan sesuatu
agar aku kuat
demi semangat lidahmu

c/o

usah kau pergi tinggalkanku
dakaplah aku
Ciumlah aku semahumu
Jangan kau tinggalkan aku
kekasih...ku
jangan kau lepaskan
genggamanmu..
eratkanlah ikatan..
jika kau pergi..
jua...
bererti inilah...
terakhirnya pertemuan 
antara kau dan aku


pergimu itu...
dibenak aku
bahwa jodoh kita tiada..
usahlah kau merayu..
andai terjadinya pertemuan 
antara kau dan aku
oh..pergilah...
jauhkan dirimu dariku
jangan kau merayu..
kerana jodoh kita 
tidak akan bersatu..

kekasihku..
kurindukan
belaian lembut
telapakmu
telingaku rindukan
bisikan.. 
katakan sesuatu
agar aku kuat
demi semangat lidahmu

ulang korus..



nukilan lirik: 
ej mufrad damiein haszally
22112010

No comments:

Post a Comment

Followers