BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU

BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU
Sekelip Bisa Merubah Apa Jua Yang Diimpikan..

Thursday, June 2, 2011

KUSAMARKAN RINDU YANG BERPENGHULU

Seketika aku termangu
Kenapa dalam bait aku tergigit
Bukan merindu tetapi termenung
Dalam tidak sedar aku terpalit
Rindu bisikan kasihmu semalam
Gelisah membuat aku tertawan
Bila kasih tiada keruan 
Suaramu kubawa dalam igauan
Wahai kekasihku
Kusamarkan rindu yang berPenghulu
Kerana dendam ini sekadar dipinggiran 
KASIHmu..
Aku tahu...
Tiada jawapan yang telus mengasihi
Aku tahu...
Tiada penghujung detik mencintai
Walau gunung telah dapat dirapatkan
Seteru dapat dikembalikan mesra
Pasti aku hilang temu kasihmu
Terbiar jua induk diQalbu
Sepi tanpa dicanang
Bersatu kamu..
Retak disanubariku
Tetapi aku BAHAGIA
Kerana kau sudi...
Samarkan KASIHmu dulu
Walau tiada dalam jelasmu
Aku syukur...
Kerana Kusamarkan...
Rindu yang berPenghulu...




http://penyangakrimba.blogspot.com/ 

No comments:

Post a Comment

Followers