BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU

BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU
Sekelip Bisa Merubah Apa Jua Yang Diimpikan..

Wednesday, June 15, 2011

DHAIFnya AKU

Seperti melayang ditiup BAYU

Kerana rapuhnya iman disanubari
Kupercaya bahawa ini cubaanMU
Kepada diri yang tidak seteguh mana
GHAFLAH terserlah
Namun aku mahukan MUHASABAH
Semoga berjihad BISA"BILLAH
Aku takut bersama GHIBAH
Terasa kecil diri ini disisiMU ALLAH
Yang ESA berilah aku INZARmu
Serikan HUJURRAT QOLBUku dengan kasihmu
Kusedari ini IBTILA
Dan kumohon KAFFARAH darimu
TAFADDAL ya RABBAku
A"ARUN padamu
Andai BI'FARAHIN ini yang diHAYATQu
Aku belum FARAHHIN
Namun aku bersyukur
A   L  H  A  M  D  U  L  I  L  L  A  H
Hulurkanlah TAUFIKmu
Sedekahkan setetes HIDAYAHmu
Kepadaku yang MUJAHADDAH
Sinari aku dengan NURmu
BIKASROTIN kunanti darimu
Wa Eyakum Ahsanal Jazza
Aku REDHO ya ALLAH


No comments:

Post a Comment

Followers