BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU

BERBAHAGIALAH...ITU DOAKU
Sekelip Bisa Merubah Apa Jua Yang Diimpikan..

Monday, February 14, 2011

AKU DAN DIA

rimba hati gusar lagi..
konon milik aku 
jua akan menjadi milik dia...
aku suka dia ketawa..
aku suka dia berbicara..
aku panggil dia baby..
dia panggil aku b...
kerana syang...
aku percaya bahawa 
dia milik aku juga
namun pemisah kami jarak 
dia selalu hubungi aku
dia selalu beri pesanan buat aku
tapi aku sibuk memanjang..
tapi kadang waktu 
cemburui aku...
tak sempat habis tugas aku..
masuk lagi satu..
ingat aku mesin waktu
tapi siapa aku
nak menghabiskan sisa kerja aku..
dia berikan aku pesanan lagi
belum sempat aku balas..
dia beri lagi satu..
oh saat disisi aku..
minit berlaga jam lagi...
aduss...namun baby tahu..
hanya dia yang satu
bertahta dihati aku...
bb berikan masa...
b berikan hadiah....waktu..
moga bb mengerti 
yang dihati hanya ada bb...
aku dan dia disini...
masa menyatukan aku..
waktu berikan aku peluang lagi satu..
bb didadaku...
dan aku rindu...
ucapan aku..
SELAMAT BERi KASIH SELALU...
               ATAU
HAPPY VALENTINE DAY yeahh baby







No comments:

Post a Comment

Followers